14.05.13

Gosh Mascaras



Hey, sweets! 
Finally I can tell you about my two latest mascaras that I got some time ago from the GOSH family :) 
One is Cathchy Eyes mascara ( curve & lenght ) and Second one is Boombastic ( xxl volume ) mascara! 
What Can I say? 
Honestly - I totally love Catchy eyes- L'o adoro ( from Italian - I adore ) - for my short lashes this one is perfect- I can get such a perfect and long and catchy look! I think this mascara is named perfectly - "Provacateur "

Hey, Saldās! 
Beidzot varu Jums izstāstīt par pēdējām divām skropstu tušām, kuras iesmu ieguvusi savā īpašumā no GOSH ģimenītes! 
Viena ir Catchy Eyes ( izliekums un garums) un otra ir Boombastic ( xxl apjoms) 
Ko es varu pateikt?
Godīgi- es dievinu Catchy eyes - l'o adoro ( to dievinu - no itāļu valodas) manām īsajām skropstām šī skropstu tuša ir perfekta- es varu iegūt perfektas garas un izliektas skropstas kas, pieaaista uzmanību! 
Es uzskatu ka šī skropstu tuša ir nosaukta perfekti - " provacateur" 




  • Can apply multiple coats - get a perfect definition
  • Smooth Application
  • Does not Clump
  • Does not smudge

  • Var uzklāt daudzās kārtās - iegūt perfektu izteiksmīgumu
  • Tīra uzklāšana
  • Nesaķep
  • Nesmērējas un nenobirst

         *** 


The second one is Boombastic! Best selled in Russia- but I have to say that I gave this mascara only tree chances - I don't like this one at alll! :( 
Maybe the wound is too big for me and the consistancy of this product is too wet. The only thing I can get on my lashes is clumpy spider legs ! 
  • The length
  • Its a true black
  • Volume XXL
  • Curl


Otra ir Boombastic! Visvairāk pārdotā tuša Krievijā- bet man jāsaka, ka es šai tušai devu tikai 3 iespējas- un man viņa ne pavisam nepatīk! :(
Varbūt birstīte ir priekš mani par lielu un konsistence par šķidru. Vienīgais ko es uz savām skropstām varu panākt ir saķepušas zirnekļu kājiņas! 
  • Garums
  • Ļoti melna
  • Xxl apjoms
  • Izliekums


My GOSH mascara trio! The lenghtning mascara I have in green  color. Perfect for spring & summer season! 
Have you tried any of these mascaras? Or you maybe have another GOSH mascara that you can tell us something about? 
Wish you lots of happy moments today!
 See you soon!

Mans GOSH skropstu tušu trio! Pagarinošā skropstu tuša man ir zaļā tonī. Perfekta pavasara un vasaras sezonai! 
Vai esi mēģinājusi kādu no šīm tušām? Vai varbūt tev ir kāda cita GOSH skropstu tuša, par kuru vari kaut ko mums pastāstīt? 
Novēlu Jums daudz priecīgus brīžus šodien!
Uz drīzu tikšanos! 




4 komentāri:

  1. ..kaut kad bija gosh bet nepatika , es pieturos pie man parbaidītas vertibas max factor un nesen Viena no loreal nolika vilties ..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Max factor man īsti neviena neraisa simpātijas, bet loreal man ļoti patīk jaunā false Lash Wings :))
      Gosham tā rozā ir dievīga, bet tas mans viedoklis :))

      Dzēst
  2. Neesmu meeginaajusi, jo ir taa, kka aigi nepatiikpirkt jaunas lietas, ja nu nepatiik.....un ir juutiigas acis liidz ar to pieturos eparbaudiitaa loti patiikamaa diorshov resnaas birstes, izmeeginaat patiktu ko jaunu, bet ta jaabuut kraasaa kaadaa citaa ne melnaa

    AtbildētDzēst